En oikein osaa päättää, haluanko olla musta, vaalean ruskea, valkoinen vai tumman ruskea. Mutta yksi asia on varma, mulla on valkoinen vatsa :)
tiistai 12. helmikuuta 2013
maanantai 11. helmikuuta 2013
Vinotecassa herkuttelemassa
Ystävän synttäreitä vietettiin Vinoteca del Piemontessa. Takuu varma valinta, ihanaa ruokaa ja maistuvaa juomaa. Kiva tunnelma ja tietenkin hyvää seuraa. Nämä kuvat on siis pakko jakaa yleisen hyvän fiiliksen vuoksi :)
Ja sokerina pohjalla, ilta huipentui Monopolin pelaamiseen pubissa. Edellisestä Monopoli-pelistä on varmaan 15 vuotta, joten nostalgiaakin saatiin mahtumaan iltaan mukaan ;)
Ja sokerina pohjalla, ilta huipentui Monopolin pelaamiseen pubissa. Edellisestä Monopoli-pelistä on varmaan 15 vuotta, joten nostalgiaakin saatiin mahtumaan iltaan mukaan ;)
sunnuntai 10. helmikuuta 2013
Itsepäinen kerjääjä
Kerjäystä à la Roope. Tein sen virheen, että annoin Täplälle ja Roopelle vähän useammin muuta ruokaa kuin kuivamuonaa. Virhe, virhe, virhe. Roope päätti, että minullepa ei oikeastaan maistukaan enää kuivamuona kun herkkujakin on tarjolla. Alkoi siis pitkään ja sinnikkäästi kestänyt kerjäysoperaatio. Huomatkaa kerjäyksen tehostamiseksi otettu surkea ilme ja ärsytyksestä kertovat luimukorvat. Ei muuten mennyt läpi tuo kerjäys tässä tahtojen taistelussa. Herra joutuu syömään kuivamuonaa henkensä pitimiksi jatkossakin.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









