lauantai 29. joulukuuta 2012

Kissakaveri Tassu

Hei,
 ,
minä olen suloinen tyttökissa nimeltä Tassu. Olen kuullut puhuttavan Täplästä ja Roopesta aiemminkin ja olen saanut niiltä leikkihiirenkin joskus tuliaiseksi, mutta aikasemmin emme ole päässeet leikkimään yhdessä. Tai no, ei me oikeastaan nytkään leikitty.. Kaverit menivät kylppärin tason alle piiloon. Tuijotin niitä varmaan vähän liian tiiviisti kylppärin ovella, koska kumpikaan ei uskaltanut tulla leikkimään. Taisin hieman muristakin, jotta tutustuminen ei kävisi liian helposti.

Kun maltoin mennä olohuoneeseen vähäksi aikaa, henkilökunta kävi houkuttelemassa molemmat pois tason alta. Roope oli rauhallisempi ja maltettiin vähän aikaa makaillakin jo aika lähekkäin. Täplä oli ihan mahdoton touhuamaan. Katsoin parhaaksi mennä keittiön nurkkaan kököttämään ja huolehtimaan, että kissakaverit eivät sentään valloita ihan joka paikkaa minun talossani. Murisin vielä varmuuden vuoksi jos jompikumpi tuli lähelle.
Leikkimään ei siis vielä päästy, mutta ensi kerralla uskalletaan varmaan jo paremmin.

Tassu
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti